ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

دوست ایلیا آرتین

1392/11/9 8:31
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ایلیا کوچولو

 

مامانی سال نو میلادیت مبارک زبان خوشگلم متولد سال 2014 میشه انشاله. عسلی من امروز میخوام عکس یه دوست دیگه رو واست نشون بدم. آرتین کوچولو ، آرتین متولد خرداد ماهه و الان 8 ماهه هستش.

آرتین نوه عمه است و منتظر دوستش ایلیاست. تازه کلی دوست دیگه هم داری که بعضی هاشون مثل تو ، هنوز نیومدن عکس بعضی دیگشون رو هم بزودی واست میفرستم.

 

آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله منیر
11 دی 92 15:33
ایلیا جان ماشااله چه دوستای خوبی داری یکی از یکی خوشگلتر بهت حسودی میکنم. حواست باشه تا حالا مامانت دوست دختر واست معرفی نکرده
دایی سینا
12 دی 92 23:51
یا الله،سلام علیکم واسه ایلیا یه سری عکس از دخترای دانشگاهم میفرستم تا با اونا هم دوست بشه واسش خیلی خوبه که با خانوم دکترا دوست باشه انشالله ایلیا مثل من به جمع پزشکان میاد دراینده،دایی هاش نمیذارن مهندسش کنید
بابای ایلیا
14 دی 92 13:38
به به، دايي سينا. آقا اينقدر خودتونو تحويل نگيرين اونقدر که جامعه جهاني مديون مهندسها هستن، به دکتر ها دين ندارن من نميفهمم اين دکترها چرا اينقدر خود تحويل گيريشون بالاست [نيشخند] تازه، دايي دکتر، پسر مهندسم فعلاً ميخواد درس بخونه، قصد ازدواج نداره [رويا] ولي شما کاريت نباشه، عکس ها رو واسه من بفرست، من خودم براش انتخاب مي کنم
دایی سینا
15 دی 92 14:49
نه دیگه،اینجوری قبول نیست،خود ایلیا باید انتخاب کنه،بعدشم اگه ابجیم بفهمه من عکسارو به شما دادم گردنمو میزنه