ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

دوست ایلیا مبین

1392/11/8 8:32
367 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بازم سلام مامانی

حال پسر نازم چطوره؟ انگار وقتی مامانی خسته است تو هم تکون تکون نمی خوری!متفکرنگران

ایلیا جونم خبر نداری یه دوستی رو می خوام بهت نشون بدم که چقدر دوستت داره و همش سراغتو میگیره. اسمش مبین هستش مبین الان 5 سالشه ، یه پسر گل گلاب مودبه.عینک من خاله ی مبین هستم و مامان مبین هم خاله منه !! ابلهقهقهه مبین بزرگترین دوستی که داری البته بعد از دایی های شیطونت که همش واست کامنت میذارن و سراغتو می گیرن اوهزبان نیشخند 

 

دوست ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله منیر
30 دی 92 13:28
ایلیا جون ما هم مثل مبین خوشگله واسه دیدنت لحظه شماری میکنیم
امیررضا و علیرضا
30 دی 92 20:22
سلام ایلیا جان ما هم برای آمدنت لحظه شماری می کنیم. و دوست داریم که زودتر به جمع ما بیایی.
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام علیرضا و امیررضای خوشگل دستتون درد نکنه داداشهای کوچولوی من ، ایلیا از داشتن این همه دایی ناز ذوق خواهد کرد خوش به حالش .
خاله جمیله
30 دی 92 22:52
ایلیا خوشگلم می بینم که نیومده خیلی طرفدار پیدا کردی من هم از طرفدارهای جون جونیتم بخصوص که هر دو متولد بهمنیم دوستت دارم و منتظر دیدن روی ماهت هستم
سحر و یاشار
1 بهمن 92 17:14
ایلیاااااا کوچمول 20 روز دیگه پا به دنیای رنگی با ارزوهای قشنگ میزاری قراره کلی پادشاهی کنی نمیدونی جه قصری مامانو بابات واست ساختن منتظرتییییییییییییییم
خاله رباب
1 بهمن 92 18:03
سلام ایلیا ی خاله قربونت برم من صدامو شنیدی ولی نوشتمو نخونده بودی ادرس وبلاگتو امروز به مامانی به دستمون رسونده منتظرتم دوستت دارم
پسر خاله مبین
1 بهمن 92 23:46
سلام الیا جون منم منتظرت هستم بیایی باهم بازی کنیم .
پسر خاله مبین
1 بهمن 92 23:50
الیا جونم خرگوشی منم برای سلامتی مامانت وخودت دعا میکنم
مامان ایلیا
2 بهمن 92 8:14
وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی، چقدر کامنت دست همگیتون درد نکنه مرسی
مامان رادین
7 بهمن 92 23:54
خوش به حال ایلیا که این همه دوست داره مخصوصا گل پسری مثل مبین خوشگل پسر زود بیا که همه منتظریم