ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

دایی کوچولوی ایلیا، علیرضا

1392/11/8 9:59
275 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر ناز نازم

 

خوبی پسرم، شیطون شدی تازگی ها !!! دلقکگاوچران

ایلیا جونم خبر نداری، کلی دایی خوشگل و ناز و مهربون داری که همگیشون منتظر اومدنت هستن و سراغتو میگیرن. علیرضا داداش کوچولوی ناز منه که برات کلی شکلک فرستاده و پیغام نوشته، ببین چه خوشگله از خود راضیمژهچشم انشاله به زودی میای و با همشون بازی می کنی تشویقماچزبان

 

دایی ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله منیر
8 بهمن 92 10:14
ایلیا جون واسه دیدنت دیگه داریم ثانیه ها رو میشماریم. خبر نداری که علیرضا چقدر دوست داشتنی و با مرام است. من مطمینم همینطور که دوست و همبازی خوبی واسه مبین است دوست خوبی برات خواهد بود.
بابای ایلیا
10 بهمن 92 8:11
به به، آقا علیرضای گل بالاخره افتخار دادی عکس شما رو هم بذاریم توی وبلاگ ایلیا کوچولو دیگه مرسی
علیرضا
10 بهمن 92 10:46
من از مامان و بابای ایلیا ممنونم که منو برای ایلیا معرفی کردندایلیا جان من دیگه دارم برای دیدنت ثانیه شماری میکنم و دعا میکنم خودت ومامانت سالم وسلامت باشید
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی علیرضا جون، منتظریم که شمام به زودی بیاین تبریز
خاله سویل ایلیا
15 بهمن 92 22:24
ایلیا جونم همگی بی صبرانه منتظر اومدنتیم علیرضا بهترین دوست تهرونیته عشقم
JKNAx4FLr1w_1YdcjpLKe8ssD-QEhfXu23K3Iv2yIFA.
18 بهمن 92 17:13
دیگه چیزی نمونده ها تا 3 روز دیگه میای و میبینی چه مامان و بابای خوب و باحالی داری
خاله جمیله
19 بهمن 92 20:40
ایلیا خوشگله می دونم که دیگه خسته شدی و دلت می خواد از اون دنیای سیاه و تاریک زود تر خلاص بشی و قدم به این دنیای روشن و رنگا رنگ بچه ها بزاری پیشاپیش مقدمت مبارک الهی که من قربون اون فدمهای کوچولوت بشم دعا گوی خودت ومامانت هستیم [