ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

عکس های جدید ایلیا

1393/1/31 11:25
675 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد از یه وقفه طولانی به همه دوستان عزیز سلام. سال نوتون مبارک امیدوارم سالی پر از سلامتی و شادی و نشاط پیش همه عزیزاتون داشته باشید.

با تولد ایلیا،  اومدن عید و برگشتن من و ایلیا از خونه مادربزرگش به خونه خودمون، دیگه اصلا فرصتی برای مطلب گذاشتن توی وبلاگ پیدا نمی کردم . از این بابت و از اینکه نتونستم جواب کامنت هاتون رو بدم از همه دوستانم عذر خواهی می کنم. اینها چند تا عکس جدید از ایلیا در سال جدید هستش. پسرم بزرگ شده ؟!

 

ایلیا در تولد دوستش آرشا

ایلیا در تولد

 

یادبود تولد ایلیا به یزرگ های خانواده 

 

 

 

ایلیا در سفره هفت سین سال 93

 

 

 

 

چهار نسل پی در پی (پدربزرگ - پدر - پسر - نوه)

 این دو تا عکس مال سال گذشته است وقتی ایلیا مهمون مامان بزرگش بود.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

خاله منیر
30 فروردین 93 15:03
ماشااله هزار ماشااله که چقدر خوشگل وسفید شده دلم واسه دیدنش پر میزنه به امید دیدار
خاله مهری
1 اردیبهشت 93 18:11
بخورمت الهی ایلیا جونمون چقدر بزرگ شده هزار ماشاالله لباس سفید و ابی خیلی بهت میاد ای بلا
Amo
2 اردیبهشت 93 14:26
iliya jan xosh omadi
مامی فاطمه
15 دی 93 6:07
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنهبوس عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی رایگان ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا وآبان هم پکیج برنده شدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati