ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

عکس های جدیدی از ایلیا جونم

1393/5/22 11:09
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان من باز رفته بودم غیبت صغری چشمک چشمک خندونک

ایلیا جونم بزرگ شده اقا شده خوشگل و ناز شده فداش بشم من.محبت محبت تازه دیروزم 6 ماه شو تموم کرد منم اومدم سرکار از ایلیا جونم جدا شدم. غمگین غمگینایلیا نمی دونی چقدذ دلم برات تنگ میشه واسه خنده هات بفل کردنات فداتتتتتتتتت بشم مامانی جونم. بوسبوسبغل

اینم کلی عکس از ایلیای مامان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

بابای ایلیا
23 مرداد 93 9:17
ماشالله به پسر گلم. خدا همه بچه ها رو زیر سایه پدر و مادرشون سالم و سلامت نگه داره. آمین
فاطمه
18 شهریور 93 16:12
سام ایلیا جونم.خوشگلم.الهی قربونت برم.چقدشبیهه مامانتی اخه بچه
نگار عاشق ایلیا
21 مهر 93 21:57
خدا حفظش کنه فقط همین