ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

مسافرت ایلیا به آستارا

1394/3/17 12:52
579 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز تعطیلی خرداد رو 3 تایی رفتیم تا استار و برگشتیم خیلی خوش گذشت بیشتر از همه به ایلیا. تو جاده حیران رفتیم گیله ده ناهار خوردیم موقع ناهار یکی دو تا گاو بود که تا نزدیکی سفرمون می مدن و ایلیا با شوق و ذوق ریاد داد می زد قوقو    قوقو    و هرچی دم دستش بود اعم از کیف من پرت می کرد طرفش که اونو بخوره.

در کل اصلا تو راه اذیتمون نکرد و برای اولین بار افتاد تو آب دریا و حسابی بهش خوش گذشت . شب تو بازار استارا تو اون شلوغی سرشو مینداخت پایین و بدوبدو فقط می دوید کجا خدا می دونه فرشتهعینک

برگشتنی رفتیم سرعین امین براش از اون تیوب بادی های شکلک دار ( لاک پشت قوی) خریده بود و یه مایو مردونه خندونک برای اولین بار رفته بود استخر و کلی کیف کرده بود کوچولوی من.

عاشق این قیافه مردونشم

اینجام داشتیم برمی گشتیم که تو جاده حیران واسه صبحانه نگه داشتیم ایلیا خوابیده بود بغلش کردم و گفتم پاشو زیتون بخور با چشمهای نیمه باز نشسته داره عشقش زیتون رو می خوره

اینجام از استخر سبلان در اومده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم
28 خرداد 94 0:49
ناز من ایلیا
خاله منیر
2 دی 94 14:37
خیلییییی نازه