ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

تولد 21 ماهگی ایلیا

1394/8/26 11:04
570 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جونم حسابی بزرگ شدی!  می دونم این حرف و همیشه بهت میگم ولی چیکار کنم هر ماه یه تحولی تو رفتارات و حرکاتت هست که فک میکنم دیگه کاملا بزرگ شدی.

 

الان 21 ماهگی تو تموم کردی دیگه معانی تموم کلمات رو بجاش می دونی و میگی. افتاد، رفت ، پاشو ف بیا ، بله، نخیر، قشنگ ، بد، بخواب، ساکت، سوپ، آش ، کباب، تخم مرغ (پاتا )، خرما، خرمالو،لیمو، نارنگی (مونو)، اناناس، نارگیل و خیلی چیزهای دیگه.

 

مامان قوربونت بره با اون ادا های ناز و خوشگلت و با زبون شیرینت که اسم مامان (فدا) و بابا (امین) رو می گی تازه فامیلیتم بلدی و وقتی میگیم چند سالته؟ با انگشت هات نشون می دی دو (ایکی) ، تازه به مامان جون خودت اسم گذاشتی و میگی ماماناز و به دایی بابک میگی بادک خندونک

اینا عکس های تولد 21 ماهگیته و کیکی که مامانی (من) برات پخته.محبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بیمه عمر کوچولوها
26 آبان 94 11:26
سلام ایلیا کوچولو. 21 ماهگیت مبارک. اگه خواستی تو بزرگیات پول بیشتری داشته باشی به ما سر بزن. یه قلک خیلی خوب برات داریم. خیلی از دوستات پیشمون اومدن. راستی مشاوره (تلفنی- آنلاین- حضوری) و صدور و ارسال به همه جا کاملا رایگانه. bime-omr.com من اسم ایلیا رو خیلی دوست دارم چقدم خوشگلی ماشالا
خاله منیر
6 دی 94 17:32
الهی قربون اون زبون شیرین بشم که اسم منو هم یاد گرفتی