ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

تولد 2 سالگی ایلیا

1394/11/25 9:10
830 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک 

ایلیای ناز خوشگلم 2 سالگیشم تموم کرد .محبتبوس فدات بشم پسر گلم خدا رو هزاران مرتبه شکر می کنم که تو رو دارم.

ایلیا جونم یه تولد خوشگل خودمونی خونمون واست گرفتیم و تو حسابی حال کردی ، وقتی کادو ها رو باز می کردیم کلی ذوق می کردی، تازه هر کسی هم که از در میومد تو قبل سلام دادن سراغ کادوتو می گرفتی زبان شیطون بلا.

دوست داشتی شمع رو فوت کنی و بادکنک ها رو بترکونی، تازه کلی هم رقصیده بودی. الان گه دو سالتم تموم شد دیگه واسه خودت آقایی شدی حتی بلدی قصه هایی رو که برات گفتم رو خودتم تغریف کنی ، خیلی مهربون و خونگرمی خیلی دوستت دارم عزیزم

آخرهای تولد دیگه کلی خسته شده بودی و خوابت میومد تازه مهمونا که خواستن برن یکی یکی هولشون می دادی که زود برن برعکس همیشه که نمی ذاشتی برن قه قهه می گفتی برین پدر گرگ رو در بیارین بیاین چشمکخندونک آخه عاشق قصه شنگول منگولی.

 

تازه فردای تولد که مهمونی ماماناز بود همه واست کادو آوردن و من داد می زدیم ایلیا بیا بازم کادو و تو با کلی ذوق و خوشحالی بازشون می کردی و یه بار دیگه اونجا واست تولد گرفتیم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)