ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

ایلیای داماد

1392/9/9 9:30
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خبر خبر، ایلیای من داماد شده ،هورا قربونه پسرم برم من که لباس دامادیشم آمادست. تشویقتشویق

ایلیای خوشگلم اگه حدس زدی کی برات لباس دامادی خریده ؟؟ نمیگم خودت حدس بزن.متفکر شما چی میتونین حدس بزنین.نظر بدین.

خوش بحال اون دختری که عروس پسرم میشه فرشتهخوشمزه آرزو می کنم همه خانواده در کنار هم شاهد شادی ، سعادت و خوشبختی پسر کوچولومون باشیم. خیال باطلقلب

دامادیه ایلیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ریحانه ترجانی
9 آذر 92 9:37
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
خاله منیر
12 آذر 92 8:51
سلام واقعا که لباس دامادیش خیلی خیلی قشنگه. امیدوارم روزی برسه که عکس های مدرسه و دانشگاه و دامادیش رو هم توی همین وبلاگ بذارید. من حدس میزنم بابابزرگش خریده باشه. راستی نگفتی هر کی درست حدس بزنه جایزه اش چیه؟
مامان ایلیا
12 آذر 92 9:34
سلام جایزشو قراره طرف خودش بده، راستی 2 تا بابابزرگ داره آخه!
عمو
10 دی 92 14:21
خوب معلومه عروس خانم!!!کدوم دامادی کت و شلوار عروسیشو عروس نگرفته؟!!!
مامان آرشا ((عمه ائلناز ))
14 دی 92 19:41
فکر کنم بابا نصرت براش آورده
خاله جمیله
30 دی 92 23:19
به نظر من این لباس های خوشگل دامادی رو دایی بابک و زندایی آرزو براش خریدند الهی قربونش برم که با این لباس ها چقدر خوشگل می شه
عمو
3 بهمن 92 21:50
غلطه آی غلطه.
مامان ایلیا
5 بهمن 92 8:16
واسه همتون متاسفم نتونستید جواب درست رو حدس بزنید. این لباس های خوشگل رو باباآنه ی ایلیا واسش از ترکیه گرفته
خاله جمیله
5 بهمن 92 22:25
به به دست بابا بزرگش درد نکنه چه انتخابی داره امیدوارم لباس های دامادی واقعی اش را براش بخره- لطفا از این مسابقه ها بازم بزارید
مامانی و بابایی
پاسخ
خاله جونم باباآنه ی ایلیا، قرح خانومه