ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

ایلیای عزیزم

1392/9/5 22:14
426 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا

 

ایلیا جونم نمی دونی نیومده چقدر طرف دار پیدا کردی . ارزو می کنم روزی بیاد که خودت بیای تو وبلاگت و این نظرات رو بخونی. مامانی خیلی خیلی دوستت داره.  من و بابایی واسه اومدنت لحظه شماری میکنیم.تو بهترین نعمت خدا هستی که بهمون در کنار نعمتهای قشنگ دیگش داده. پسر نازم برات دعای خوشبختی و سلامتی و سعادت میکنم. خیال باطلمیدونم دعام براورده میشه اخه دیگه منم جز مامانا شدم دعای مادر اجابت میشه هورا.

همه چیز رو برای اومدنت اماده کردیم. همگی منتظرتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله منیر
1 دی 92 15:46
من هم از خداوند میخوام همه مامان و باباهایی که در انتظار تولد فرزندشان هستند. فرزند سالم بدنیا بیاورند و شاهد سلامتی و سعادت و عاقبت به خیری بچه هاشون باشند
امیررضا و علیرضا
1 بهمن 92 18:35
علیرضا
5 بهمن 92 22:29
ببخشید اشتباه شده
مامانی و بابایی
پاسخ
قربونت برم خاله اتفاقا خیلی هم قشنگه ایلیا از این شکلک ها دوست داره بازم بفرست مرسی