ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

از منم سلام

1392/8/27 13:36
305 بازدید
اشتراک گذاری

برچسب

 

سلام به همگی

من مامان ایلیا کوچولوی خوشگل هستم.

امیدوارم حال همه مامان و نی نی ها خوب باشه.

ایلیای من الان ٦ ماه تمام هستش . البته قبل از تولد زبان.

فکر میکنم الان داره توپ بازی میکنه سرو صداش زیاده. تشویق

الان داشتم برا اتاق ایلیا کوچولوم دنبال برچسب میگشتم. چند تا پیدا کردم شمام نظر بدین.

منتظر عکس ایلیام و وسایلش باشید.

برچسببرچسب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ایلیا
25 آبان 92 13:23
همه عکس ها قشنگ هستن. ولی من خودم اول عکس سوم و بعداً عکس دوم رو بیشتر می پسندم.
پارسا دایی
26 آبان 92 18:56
سلام به مامانی و بابایی.به نظر من سومی بهتره!!
مامان ایلیا
18 آذر 92 9:30
برچسب دومی رو گرفتیم زدیم به اتاق ایلی جونم. خیلی قشنگ شده