ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل مامان و بابا، ایلیا

سلام

عکس های آتلیه ایلیا در روز تولدش

1393/12/9 11:30
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی دیگه به سال جدید کم مونده فک کنم همه رفتن پیشوازه عید

اینا عکس هایی که روز تولد ایلیا تو اتلیه آرین گرفتیم هنوز کار شده هاش حاضر نیست من اینا رو از روی عکس های خامش جمع آوری کردم.

راستی یه چیزی یادم افتاد بنویسم ایلیا جونم نماز خوندن یاد گرفته محبت مهر و میذاره زمین میره تو سجده. قه قهه

یه چیز دیگم یاد گرفته تفنگشو بر میداره به سمت ما میگیره میگه "گیییششون" خندونک فوربونش برم خیلی شیرین شده تازه با هم قائم موشک بازی هم می کنیم من میرم قایم میشم میاد پیدا میکنه چشمک خیلی زبله بوسزبان

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

بابای ایلیا
9 اسفند 93 12:26
ماشاله به پسر عزیز و خوش تیپ بابا نفس بابایی. انشاله عکش صد سالگیت رو با بابا تو آتلیه بگیری
مامان ایلیا
9 اسفند 93 12:41
انشاله بابایی ، پس من چی؟ من نباشم تو عکس؟
Solmaz
9 اسفند 93 12:41
اين عكسا فوق العادن. ايليا جونم شما خوش تيبترين و بهترين اقا بسري هستي كه ديدم 😘😘😘😘😘😘😘
مامان جون ایلیا
9 اسفند 93 14:33
مامانی فدات شه چقدر نازی عسل خودم انشالله عکسی های دامادیتو مامان و بابای خوشگلت بذارن تو ویبلا گ